SL (Storstockholms Lokaltrafik) Kontaktinformation och Kundtjänst
SL Kundtjänst Kontakt
Om du behöver komma i kontakt med SL (Storstockholms Lokaltrafik), finns det flera sätt att göra det.
SL Kundtjänst Telefonnummer
För att nå SL:s kundtjänst per telefon, ring SL Kontakt telefonnummer på 08-600 10 00. Kundtjänsten svarar på frågor gällande biljetter, resor, tider och övrig information.
SL Kundtjänst Chatt
Om du föredrar att kommunicera via chatt, besök SL:s webbplats och använd SL Chattfunktionen. Där kan du få snabb och direkt support av SL:s medarbetare.
SL Kundtjänst Öppettider
SL Kundtjänst har följande öppettider:
- Måndag till fredag: 07:00 – 19:00
- Lördag och söndag: 09:00 – 16:00
SL Support och Övrig Kontaktinformation
För övrig support och kontakt med SL kan du använda följande alternativ.
SL Mail
Du kan också skicka frågor eller feedback via e-post till SL på info@sl.se . SL svarar vanligtvis inom kort på mejl.
SL Nummer
För generella frågor eller information, kan du ringa SL Nummer : 0771-22 00 22. Detta nummer är tillgängligt dygnet runt för att hjälpa dig.
SL.SE Kontakt
På SL:s webbplats, www.sl.se, hittar du ytterligare kontaktinformation och resurser som kan vara till nytta för dig.
Hoppas denna information om SL:s kontaktmöjligheter var till hjälp. Tveka inte att höra av dig till SL om du har ytterligare frågor eller behöver support.
Hur kan jag kontakta SL kundtjänst via telefon?
För att kontakta SL kundtjänst via telefon kan du ringa deras telefonnummer som vanligtvis finns tillgängligt på deras officiella webbplats. Du kan också hitta telefonnumret på din biljett eller i SL-appen. Kundtjänsten kan hjälpa dig med frågor om tidtabeller, biljettpriser, förseningar och annan information relaterad till SL-trafiken.
Vilka är SL kundtjänsts öppettider?
SL kundtjänst har vanligtvis öppet under vardagar och vissa helgdagar. Öppettiderna kan variera beroende på dag och helgdag. Det är bäst att besöka SL:s officiella webbplats för att få den senaste informationen om öppettiderna eller kontakta dem direkt för att få exakta tider.
Finns det möjlighet att chatta med SL kundtjänst online?
Ja, SL erbjuder ofta en chattfunktion på sin webbplats där du kan kommunicera med deras kundtjänstrepresentanter online. Chatten är ett smidigt sätt att få snabba svar på dina frågor om SL-trafiken, biljetter eller eventuella problem du kan stöta på under din resa.
Hur kan jag skicka e-post till SL kundtjänst?
För att skicka e-post till SL kundtjänst kan du använda den e-postadress som vanligtvis anges på deras webbplats. Genom att skicka ett e-postmeddelande kan du få hjälp med olika frågor eller ge feedback om din upplevelse med SL-trafiken. Se till att ange så mycket information som möjligt för att underlätta för kundtjänst att hjälpa dig.
Var kan jag hitta mer information om SL-kontakter och support?
För ytterligare information om SL-kontakter, support och andra kontaktalternativ kan du besöka SL:s officiella webbplats. Där hittar du vanligtvis en sida dedikerad till kontaktuppgifter, supportalternativ och svar på vanliga frågor. Om du inte hittar den information du söker kan du alltid ringa SL kundtjänst för personlig assistans.
Kontakta Klarna Kundtjänst: Information om Klarna Kontakt, Chatt, Öppettider och Mer • Tele2 och Comhem: Kontakta Kundtjänst och Support • Nordstan Öppettider • Hjälp, vi har köpt en bondgård – En guide till att bli självförsörjande • Allt du behöver veta om AOL Mail • Transportstyrelsen Kontakt • Guide: Logga in och hantera din e-post • IKEA Jönköping – Öppettider och Kontaktinformation • Post Malone: En artist att inspireras av • Spåra paket från utlandet | Hitta Paket | Söka Paket •